Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Аналіз стану розвитку вітчизняної туристичної галузі у відповідності з міжнародними рекомендаціями статистичних показниківОбозна, А. О.; Гаврилова, О. В.; Федотов, І. А.
2017Формування позитивного туристичного іміджу регіонів України шляхом популяризації історико-культурної спадщиниФедотов, І. А.
2016Основні туристичні природно-антропогенні та історико-культурні ресурси (на прикладі Херсонського та Миколаївського регіонів)Федотов, І. А.
2019Туристично-ресурсний потенціал як основа успішного іміджу регіону (на прикладі Одеського та Запорізького регіонів)Федотов, І. А.
2017Позитивні комунікативні фактори як запорука формування іміджевої привабливості туристичної галузі півдня УкраїниФедотов, І. А.
2017Роль PR у створенні іміджевої привабливості туристичного регіонуФедотов, І. А.
2019Factors influencing destination branding on development tourism industryФедотов, І. А.; Обозна, А. О.