Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯковлєва, Н. Д.-
dc.date.accessioned2022-07-21T03:26:16Z-
dc.date.available2022-07-21T03:26:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЯковлєва Н. Д. Стратегії digital-маркетингу в цифровому середовищі: шляхи та етапи реалізації : кваліфікаційна робота / Н. Д. Яковлєва ; наук. кер. С. О. Шуляк. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2022.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2133-
dc.subjectКваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectdigital-маркетингuk_UA
dc.titleСтратегії digital-маркетингу в цифровому середовищі: шляхи та етапи реалізаціїuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Бакалаврські роботи ІБАС

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яковлєва Н. Д..pdf482,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.