Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBоrtnykov, Y.-
dc.contributor.authorZakharova, S.-
dc.contributor.authorMarchenko, O.-
dc.contributor.authorVerkhovod, I.-
dc.contributor.authorHarbar, H.-
dc.contributor.authorГарбар, Г.-
dc.date.accessioned2023-06-06T12:42:25Z-
dc.date.available2023-06-06T12:42:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationBоrtnykov Y. Innovative tourism and hospitality marketing strategies through the social ethics and social policy prisms / Y. Bоrtnykov, S. Zakharova, O. Marchenko, I. Verkhovod, H. Harbar // Cuestiones políticas. – 2023. – Vol.41, № 77. – Р. 569-583.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2259-
dc.subjectсоціальна політикаuk_UA
dc.subjectполітика туризму та гостинностіuk_UA
dc.titleInnovative tourism and hospitality marketing strategies through the social ethics and social policy prismsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Музичне мистецтво

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гарбар_569-583.pdf568,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.