Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Г. А.-
dc.contributor.authorОлексенко, Р. І.-
dc.date.accessioned2023-12-05T13:06:30Z-
dc.date.available2023-12-05T13:06:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОлексенко Р. І. Місце і роль стартапів у сфері гостинності і туризму: міжнародний досвід / Р. І. Олексенко, Г. А. Гарбар // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конференції, (м. Харків, 14-15 листопада 2023 року). – Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2023. – Ч. 2. – С. 256-260.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2366-
dc.subjectстартапи в сфері гостинностіuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectстартапи в сфері туризмуuk_UA
dc.titleМісце і роль стартапів у сфері гостинності і туризму: міжнародний досвідuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Музичне мистецтво

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гарбар_256-260.pdf753,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.