Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОришко, С. П.-
dc.date.accessioned2017-12-15T08:33:17Z-
dc.date.available2017-12-15T08:33:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОришко С. П. Вплив комунікаційного агентства на розвиток соціокультурної діяльності / С. П. Оришко // Сучасні тенденції розвитку туризму : зб. тез доповідей IІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2014. – Ч. 1. – С. 47-50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/335-
dc.subjectсоціальні комунікаціїuk_UA
dc.subjectсоціальна культураuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleВплив комунікаційного агентства на розвиток соціокультурної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2014 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оришко-47-50.pdf94,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.