Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/376
Назва: Философия бренда ресторанной цепи «Порто Мальтезе», как пример реализации успешной маркетинговой стратегии
Автори: Чайничков, А.
Чичкалюк, Т. О.
Ключові слова: ресторанний бізнес
Дата публікації: гру-2013
Бібліографічний опис: Чайничков А. Философия бренда ресторанной цепи «Порто Мальтезе», как пример реализации успешной маркетинговой стратегии / А. Чайничков ; наук. кер. Т. О. Чичкалюк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні тенденції розвитку туризму», (Миколаїв, 3 грудня 2013 р.) / [відп. за вип. М. М. Прокопенко]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2013. – С. 44-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/376
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2013 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чайничков-44-45.pdf262,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.