Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1991-2000 зі 2206.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Туристично-ресурсний потенціал як основа успішного іміджу регіону (на прикладі Одеського та Запорізького регіонів)Федотов, І. А.
2017Позитивні комунікативні фактори як запорука формування іміджевої привабливості туристичної галузі півдня УкраїниФедотов, І. А.
2017Роль PR у створенні іміджевої привабливості туристичного регіонуФедотов, І. А.
2012Статус культурної антропології в контенсі сучасної культурологічної освітиПолухіна-Чеботаєва, О. М.; Чеботаєва, О. М.
2019Factors influencing destination branding on development tourism industryФедотов, І. А.; Обозна, А. О.
2002Василь Каразин – друг просвітництва та слов’янПолухіна, О. М.; Чеботаєва, О. М.
2018Педагогічні умови професійного спілкування викладача і студентів в процесі навчально-виховної діяльностіПутіловська, Н. Б.
2001З досвіду впровадження нового навчального курса «Історія світової цивілізації»Чеботаєва, О. М.
2018Культурний туризм у формуванні національної ідентичностіОрлова, О. В.; Бондарчук-Чугіна, І. Ю.
2017Режисура педагогічної дії як дидактична умова свобідного навчання і учінняМозговий, В. Л.