Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2016Соціальні мережі як рекламний ресурс туристичного бізнесуКатцина, О. Д.
2018«Social media marketing» як стратегія просування в соціальних мережахВітюк, Ю. С.
2019Викориcтання мультимедійних технологій та соціальних мереж у профорієнтаційній роботі спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»Єрмолаєва, Г. А.
2019Соціальна мережа Facebook як простір взаємодії органів державної влади та громадськостіСакалюк, Н. О.
2020Фактчекінг як інструмент боротьби з фейкамиМохова, К. С.
2020Instagram як комунікаційна платформа сучасної молодіСелегей, С. В.
2021Блогінг як інструмент спілкування у соціальних мережахСмирнова, Д. М.
2021Соціальні мережі в діяльності обласних бібліотек м. МиколаєваБутенко, І. М.
2022Формування іміджу засобами InstagramБагнюк, Є. А.
2023Social networks as a modern tool in career guidance counseling with future applicants of the information sectorYermolayeva, G.; Єрмолаєва, Г. А.