Please use this identifier to cite or link to this item: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1783
Title: Creative technologies of branding of tourist destinations in the conditions of strategic partnership
Authors: Обозна, А. О.
Issue Date: 2021
Citation: Обозна А. О. Creative technologies of branding of tourist destinations in the conditions of strategic partnership / А. О. Обозна // Інформаційні комунікації в культурі та мистецтві : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (8 квітня 2021 р.) / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 102-106.
URI: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1783
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2021 року

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Обозна_102-106.pdf299,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.