Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1783
Назва: Creative technologies of branding of tourist destinations in the conditions of strategic partnership
Автори: Обозна, А. О.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Обозна А. О. Creative technologies of branding of tourist destinations in the conditions of strategic partnership / А. О. Обозна // Інформаційні комунікації в культурі та мистецтві : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (8 квітня 2021 р.) / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 102-106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1783
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2021 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обозна_102-106.pdf299,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.