Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/895
Назва: Роль символики в формировании дизайна рекламы
Автори: Игнатьева, А. С.
Ключові слова: дизайн графічний
дизайн
дизайн реклами
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Игнатьева А. С. Роль символики в формировании дизайна рекламы / А. С. Игнатьева ; наук. кер. Н. В. Сапак // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол. : Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2016. – Ч. 2. – С. 68-70.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/895
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ігнатьєва_68-70.pdf298,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.