Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/112
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазак, О. О.-
dc.date.accessioned2017-12-05T12:26:22Z-
dc.date.available2017-12-05T12:26:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКазак О. О. Національний бренд – засіб формування позитивного іміджу України в міжнародній туристичній індустрії / О. О. Казак // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2017. – Ч. 1. – С. 85-87.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/112-
dc.subjectтуристичний іміджuk_UA
dc.titleНаціональний бренд – засіб формування позитивного іміджу України в міжнародній туристичній індустріїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2017 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Казак -85-87.pdf295,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.