Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/112
Название: Національний бренд – засіб формування позитивного іміджу України в міжнародній туристичній індустрії
Авторы: Казак, О. О.
Ключевые слова: туристичний імідж
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Казак О. О. Національний бренд – засіб формування позитивного іміджу України в міжнародній туристичній індустрії / О. О. Казак // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2017. – Ч. 1. – С. 85-87.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/112
Располагается в коллекциях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2017 року

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Казак -85-87.pdf295,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.