Please use this identifier to cite or link to this item: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/112
Title: Національний бренд – засіб формування позитивного іміджу України в міжнародній туристичній індустрії
Authors: Казак, О. О.
Keywords: туристичний імідж
Issue Date: 2017
Citation: Казак О. О. Національний бренд – засіб формування позитивного іміджу України в міжнародній туристичній індустрії / О. О. Казак // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2017. – Ч. 1. – С. 85-87.
URI: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/112
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2017 року

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Казак -85-87.pdf295,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.