Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1220
Назва: Сучасні методи стимулювання продажів на ринку туристичних послуг
Автори: Єрьоменко, С. А.
Обозна, А. О.
Ключові слова: туристичні послуги
туризм
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Єрьоменко С. А. Сучасні методи стимулювання продажів на ринку туристичних послуг / С. А. Єрьоменко, А. О. Обозна // Сучасні тенденції розвитку туризму : зб. тез доповідей VІ Всеукр. науково-практичної інтернет-конференції / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2018. – С. 37-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1220
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2018 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрьоменко_Обозна_37-39.pdf261,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.