Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудь, В. П.-
dc.date.accessioned2021-12-03T14:57:53Z-
dc.date.available2021-12-03T14:57:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРудь В. П. Реклама як складова комунікаційної діяльності сучасних бібліотек / В. П. Рудь ; наук. кер. Т. В. Сидоренко // Культурологічні трансформації ХХІ ст.: від теорії до практики : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, (18 листопада 2021 р.) / [редкол.: В. Л. Мозговий (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 88-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1922-
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleРеклама як складова комунікаційної діяльності сучасних бібліотекuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудь В.П._88-90.pdf446,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.