Please use this identifier to cite or link to this item: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1922
Title: Реклама як складова комунікаційної діяльності сучасних бібліотек
Authors: Рудь, В. П.
Keywords: реклама
Issue Date: 2021
Citation: Рудь В. П. Реклама як складова комунікаційної діяльності сучасних бібліотек / В. П. Рудь ; наук. кер. Т. В. Сидоренко // Культурологічні трансформації ХХІ ст.: від теорії до практики : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, (18 листопада 2021 р.) / [редкол.: В. Л. Мозговий (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 88-90.
URI: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1922
Appears in Collections:Тези доповідей студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рудь В.П._88-90.pdf446,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.