Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1922
Название: Реклама як складова комунікаційної діяльності сучасних бібліотек
Авторы: Рудь, В. П.
Ключевые слова: реклама
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Рудь В. П. Реклама як складова комунікаційної діяльності сучасних бібліотек / В. П. Рудь ; наук. кер. Т. В. Сидоренко // Культурологічні трансформації ХХІ ст.: від теорії до практики : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, (18 листопада 2021 р.) / [редкол.: В. Л. Мозговий (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 88-90.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1922
Располагается в коллекциях:Тези доповідей студентів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Рудь В.П._88-90.pdf446,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.