Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2022
Название: Бенчмаркінг як маркетингова технологія просування бібліотечних технологій
Авторы: Сидоренко, Т. В.
Ключевые слова: Бенчмаркінг
Маркетинг
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Сидоренко Т. В. Бенчмаркінг як маркетингова технологія просування бібліотечних технологій [Електронний ресурс] / Т. В. Сидоренко // Культура та інформаційне суспільство XXI ст. : матеріали Всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, (м. Харків, 22-23 квітня 2021 р.) / ХДАК [та ін.]. – Харків : ХДАК, 2021. – C.258-259.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2022
Располагается в коллекциях:Інформаційна, бібліотечна та архівна справа

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сидоренко_258-259.pdf40,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.