Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/253
Назва: Управління якістю як засіб досягнення комерційних успіхів у сфері туризму
Автори: Орлова, В. В.
Ключові слова: туризм
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Орлова В. В. Управління якістю як засіб досягнення комерційних успіхів у сфері туризму / В. В. Орлова, С. П. Оришко // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2015. – Ч. 1. – С. 181-184.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/253
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2015 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОрловаВ-181-184.pdf296,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.