Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/265
Назва: З практики використання маркетингових технологій у музейній справі
Автори: Дем’яненко, Г. П.
Ключові слова: музеї
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Дем’яненко Г. П. З практики використання маркетингових технологій у музейній справі / Г. П. Дем’яненко // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2015. – Ч. 1. – С. 230-234.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/265
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2015 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дем'яненко-230-234.pdf379,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.