Please use this identifier to cite or link to this item: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/595
Title: Вплив культури обслуговування на формування позитивного іміджу готельного підприємства
Authors: Вишневський, Д.
Keywords: готельний бізнес
імідж
Issue Date: 2015
Citation: Вишневський Д. Вплив культури обслуговування на формування позитивного іміджу готельного підприємства / Дмитро Вишневський ; наук. кер. А. О. Обозна // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2015. – Ч. 2. – С. 67-69.
URI: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/595
Appears in Collections:Тези доповідей студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вишневський-67-69.pdf245,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.