Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/595
Назва: Вплив культури обслуговування на формування позитивного іміджу готельного підприємства
Автори: Вишневський, Д.
Ключові слова: готельний бізнес
імідж
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Вишневський Д. Вплив культури обслуговування на формування позитивного іміджу готельного підприємства / Дмитро Вишневський ; наук. кер. А. О. Обозна // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2015. – Ч. 2. – С. 67-69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/595
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вишневський-67-69.pdf245,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.