Please use this identifier to cite or link to this item: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/376
Title: Философия бренда ресторанной цепи «Порто Мальтезе», как пример реализации успешной маркетинговой стратегии
Authors: Чайничков, А.
Чичкалюк, Т. О.
Keywords: ресторанний бізнес
Issue Date: Dec-2013
Citation: Чайничков А. Философия бренда ресторанной цепи «Порто Мальтезе», как пример реализации успешной маркетинговой стратегии / А. Чайничков ; наук. кер. Т. О. Чичкалюк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні тенденції розвитку туризму», (Миколаїв, 3 грудня 2013 р.) / [відп. за вип. М. М. Прокопенко]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2013. – С. 44-45.
URI: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/376
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2013 року

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чайничков-44-45.pdf262,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.