Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/335
Назва: Вплив комунікаційного агентства на розвиток соціокультурної діяльності
Автори: Оришко, С. П.
Ключові слова: соціальні комунікації
соціальна культура
туризм
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Оришко С. П. Вплив комунікаційного агентства на розвиток соціокультурної діяльності / С. П. Оришко // Сучасні тенденції розвитку туризму : зб. тез доповідей IІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2014. – Ч. 1. – С. 47-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/335
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2014 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оришко-47-50.pdf94,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.