Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/566
Назва: Теоретико-методологічні основи дослідження процесу формування стратегії розвитку підприємств ресторанного господарства
Автори: Лук’яненко, Ю. М.
Ключові слова: ресторанний бізнес
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Лук’яненко Ю. М. Теоретико-методологічні основи дослідження процесу формування стратегії розвитку підприємств ресторанного господарства / Ю. М. Лук’яненко // Сучасні тенденції розвитку туризму : зб. тез доповідей IІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2015. – Ч. 2. – С. 57-59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/566
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лук'яненко-57-59.pdf123,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.