Please use this identifier to cite or link to this item: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/978
Title: Соціальні мережі як рекламний ресурс туристичного бізнесу
Authors: Катцина, О. Д.
Keywords: соціальні мережі
туризм
реклама
туристичний бізнес
Issue Date: 2016
Citation: Катцина О. Д. Соціальні мережі як рекламний ресурс туристичного бізнесу / О. Д. Катцина ; наук. кер. С. О. Шуляк // Сучасні тенденції розвитку туризму : зб. тез доповідей IV Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2016. – Ч. 2. – С. 63-65.
URI: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/978
Appears in Collections:Тези доповідей студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Катцина.pdf802,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.