Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/112
Назва: Національний бренд – засіб формування позитивного іміджу України в міжнародній туристичній індустрії
Автори: Казак, О. О.
Ключові слова: туристичний імідж
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Казак О. О. Національний бренд – засіб формування позитивного іміджу України в міжнародній туристичній індустрії / О. О. Казак // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2017. – Ч. 1. – С. 85-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/112
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2017 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Казак -85-87.pdf295,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.